30 Mars 2015

My days / Permalink / 0
Shit vad dålig jag är på att skriva här. Ni får tjata på mig innan det händer nått här, haha. Vad har jag gjort dem senaste dagarna? Jo, jobbat på H&M. Börjar komma in i de jobbet nu och tycker det känns bra. Men det dyker fortfarande upp saker varje dag som jag inte har någon aning om hur man gör, det är så mycket att lära sig men jag är på G.
 
I lördags gjorde jag även högskoleprovet som gick skit, det är så jäkla svårt. Hade dock inte pluggat någonting den här gången heller så det gjorde de hela hundra gånger svårare. Nästa gång blir det att plugga minst två månader innan så man har koll på läget.
 
Det här med att jobba på H&M är inte alls bra för min ekonomi. Kommer hem med en H&M påse nästan varje dag när jag jobbat, haha. Men kan inte låta bli när man får 25% rabatt på allt, hehe. Här är mina fynd dem senaste dagarna.
 
Till top