17 Mars 2015

My days / Permalink / 0
Gud länge sen man bloggade. Så kul att vissa tjatar på att man ska blogga igen, haha. Ska försöka göra mitt bästa. Kan ju börja berätta vad som har hänt i mitt liv dem senaste veckorna.
 
-Jag har fått jobb på H&M och gått en tre dagars utbildning då jag fick jobba och utbilda mig. Riktigt kul och tjejerna jag jobbade med var hur trevliga och gulliga som helst och väldigt hjälpsamma.
-Jag har äntligen fått in träningen till en del av min vardag, så nu är jag verkligen igång med träningen på riktigt och det känns verkligen jätte bra.
-Jag har blivit förälskad i en kille på gymmet som är så jävla snygg. Men hur fan lägger man till en stöt? Och det bästa är att han brukar hämta paket på mitt jobb också, och har även en tvilling så det blir dubbelspaning för mig, haha. Nej men ärligt, hur ska man lägga till en stöt?
-Ska jobba mitt riktiga första pass på H&M på torsdag i Gallerian så kom och hälsa på vettja!
Älskar verkligen vårvädret vi har just nu!
Till top